Verkiezingsmarkt 2017

22 maart 2017

Verkiezingsmarkt 2017

Foto: Fransois Springintveld / Fransois Springintveld
Net zoals iedere eerste zaterdag van de maand stonden de vrijwilligers van de SP ook op 11 maart jl. met een kraam in de binnenstad van Hoorn. Dit keer was het een speciale verkiezingsmarkt waar ook ook andere landelijke partijen bij aanwezig waren. Een initiatief van de gemeente om burger en politiek nader kennis te laten maken met elkaar. De markt werd druk bezocht en ook wij van de SP hadden veel belangstellenden.

Veel mensen wisten al waar zij op zouden stemmen. Maar voor een ander aantal mensen was de markt een goede aanvulling op de wijze waarop ze zich wilde oriënteren met dat laatste beetje extra informatie. Er zijn best veel inhoudelijke vragen gesteld waardoor de gesprekken als leuk werden ervaren.
Helaas liet het zonnetje het naar het eind van de middag wat afweten, waardoor de toeloop ook minder werd. Maar de verkiezingsmarkt mag wat ons betreft een succes worden genoemd en is zeker bij volgende verkiezingen voor herhaling vatbaar.