Nieuws, oktober 2016

14 oktober 2016

Grote opkomst bijeenkomst Nationaal Zorgfonds in Zuiderzeemuseum

Foto: SP

Veel inwoners uit Enkhuizen en omstreken vonden de weg naar de bijeenkomst over het Nationaal Zorgfonds in het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen. Zij kwamen om te luisteren naar mensen uit de zorg en uit de politiek die vertelden over het belang om over te stappen naar een Nationaal  Zorgfonds en om uit te leggen hoe absurd het systeem nu werkt.

13 oktober 2016

Voorlichting over het Nationaal Zorgfonds in de Herfstzon

Foto: SP
Op 13 oktober waren we te gast in de zaal van Herfstzon voor de bewoners van Herfstzon en bewoners uit de omgeving. Wat een opkomst!Lees verder
10 oktober 2016

Raadsvergadering van 4 oktober 2016

De eerste raadsvergadering van het nieuwe politieke seizoen was allesbehalve saai.
Naast een aantal hamerstukken stond op de agenda: ‘De politieke actualiteit’. Dit had te maken met het feit dat wethouder Rob de Jong zijn ontslag had ingediend nadat zijn partij, Nieuw Enkhuizen, het vertrouwen in hem had opgezegd.

9 oktober 2016

Voorlichting Nationaal Zorgfonds in Overvest 6 oktober

Foto: SP

Op 6 oktober waren we te gast in het restaurant van Overvest. Ook hier kwamen de verhalen over het hoge eigen risico en de zorgkosten ons ter ore.