Nieuws, oktober 2015

25 oktober 2015

Regioconferentie Noord-Holland

Foto: Wim Hoogervorst

Zaterdag 17 oktober jl. waren Inge Stemmler en Wim Hoogervorst namens onze afdeling aanwezig op de halfjaarlijkse regioconferentie voor Noord-Holland in Amsterdam.

18 oktober 2015

Verslag Politiek café 30 september

Op 30 september hielden we ons eerste politieke café na de zomervakantie. Deze avond ging over de economie. De SP is een campagne gestart 'Er is genoeg voor iedereen'. Maar is er ook genoeg voor iedereen? De gasten van deze avond waren David Hollanders, econoom en leerling van professor Arnold Heertje, die voor de pauze onze andere gast was. Na de pauze schoof Ron Meyer aan, fractievoorzitter SP Heerlen en kandidaat opvolger van Jan Marijnissen als partijvoorzitter van de SP.

11 oktober 2015

Raad 6 oktober 2015

Op 6 oktober j.l. vond de eerste raadsvergadering na het zomerreces plaats. Op de agenda stonden onder meer sport en bewegen, het parkeerbeleid en het Enkhuizer Zand.

11 oktober 2015

Kennismaking met Sharon Gesthuizen in Hoorn

SP Afdeling Hoorn, Koggenland en Medemblik organiseert op Woensdag 21 oktober een avond om haar leden nader kennis te laten maken met Sharon Gesthuizen.
Zij is een van de twee kandidaten die landelijk partijvoorzitter Jan Marijnissen willen opvolgen.

4 oktober 2015

Opening Tienerhonk IJsselzand

Foto: SP - Margreet Keesman

Zaterdag 26 september werd door wethouder Rob de Jong het tienerhonk in IJsselzand geopend. Tevens was het open dag.

4 oktober 2015

Werkbezoek WerkSaam

Foto: SP - Margreet Keesman

Afgelopen woensdag 30 september waren de raadsfracties van de 7 Westfriese gemeenteraden uitgenodigd om een kijkje te komen nemen bij WerkSaam, de organisatie waar de Participatiewet (waaronder de bijstand) en de sociale werkplaats zijn ondergebracht.

Reageren?

Wilt u reageren op een bericht?

Graag! Wij horen graag uw mening en willen met iedereen de discussie aangaan.

Een paar spelregels:

• Alleen reacties die serieus ingaan op de inhoud van het bericht worden geplaatst. Aan "bagger" en "afzeikerij" doen we niet mee.
  • Anonieme reacties worden niet geplaatst
  • Wilt u reageren, maar niet in het openbaar? Gebruik dan onze contactpagina