Nieuws, mei 2015

25 mei 2015

Nieuw bestuur SP-Westfriesland-Oost

De SP-afdeling Westfriesland-Oost heeft een nieuw bestuur. Op de ledenvergadering van 19 mei jl. trad het oude bestuur bijna in zijn geheel af – een groot deel van hen is herkozen in het nieuwe bestuur. Wim Hoogervorst werd herkozen tot afdelingsvoorzitter en Tim Post is de nieuwe organisatie-secretaris.

15 mei 2015

Raad 12 mei 2015 - Kunstgras en Drommedaris

Op de agenda van de raadsvergadering van 12 mei j.l. stonden een paar lastige onderwerpen die de gemoederen in de Enkhuizer politiek al vele jaren bezighouden: de aanleg van drie kunstgrasvelden op sportpark Immerhorn en de renovatie van de Drommedaris.

11 mei 2015

Algemene Ledenvergadering: 19 MEI 2015

Op dinsdag 19 mei a.s. houdt de afdeling SP-Westfriesland-Oost een algemene ledenvergadering.
3 mei 2015

Woningnood en huurproblemen in Politiek Café

Verhuurdersheffing, woningnood en jongerenhuisvesting – een greep uit de onderwerpen die op woensdag 29 april jl. aan de orde kwamen op het vierde Politiek Café in Enkhuizen, georganiseerd door de SP-afdeling Westfriesland-Oost.